Tuesday 19 April 2011

Amir "Maharaja lawak" di puji oleh peserta lain dengan TDDMKA.

Sebenarnya aku dapat isu ni dalam sebuah blog tuttttt.....and aku rasa aku patut share ngan korang semua..huhu...Kalau korang perasan lah setiap kali si amir ni wat lawak mesti kene kutuk ngan juri..tapi asal dia tak kuar-kuar lagi kan... 

(sebabnya pengundi die ramai..hehe..korang tak caye...cube korang tengok bawah ni)






 Anonymous said...
        ak marah ni..amir peserta ML kegemaran aku kot..TDDMKA




amer @ ijjad said...
         ngah3~~~~smart!
         April 16, 2011 11:06 PM
 
 
 
The Typewriter said...
amir is the best!!! ok, saper nak pukol aku, leh pukol skrg.hahaha
 
 
 
 
 
mizz_faeeza said...
hehehe...LAWAK
  
 
 
 
 Shairazi Saidin said...
WOI!! APASAL KO KUTUK AMIR? DIA PESERTA TERBAIK KOT!!! TDDMKA!!! NICE BRO!
 
 
 
 
 
 
 
cikpia said...
aku rasa memang kejuaraan amir selaku maharaja lawak takleh disangkal lagi..... TDDMKA.
 


 
The Lady & Mr Vampire said...
haha.. amir superb.. TDDMKA


Sekarang ko caya tak yang sememangnye amir ni ramai peminat...korang tengoklah peminat dia marah giler kentang pada siapa-siapa yang kutuk dia....Mesti korang tertanya-tanya mane aku dapat semua ni..haha..semuanya rahsia..adalah dari sumber-sumber yang boleh di percayai k....korang tak payahlah nak pening-pening fikirkan..korang layan je sudah...huhuhu

 Tapi bila fikir-fikir balik.....

 Kesian lorrr....

Kesian amir, kene bahan pon tak tahu semata-mata sebab tak taw TDDMKA tu aper. korang tahu tak TDDMKA tu aper?? kalau tak taw, tengok bawah sekali.. 



Korang caya ke  yang kat atas tu..hahaha..aku pun tak tahu...Yang ni pun aku dapat dari sumber-sumber dari tuuttttt..cuba korang tengok semua peserta sokong amir kan...tapi apa-apa pun aku tetap penyokong SEPAH ok..haha...

Kalau korang nak tahu apa tu TDDMKA tu..  

TDDMKA stand for Tangan Di Dada, Mata Ke Atas..Korang tengok gambar di bawah ni tulah maksud for TDDMKA..!

Nampak tak maksudnya..tangan di dada, mata ke atas..kan si amir tu suka wat gini time die wat lawak...perasan tak??

Ni contoh yang kedua..

Ok habis for entry ni...

Sebenarnya aku saja-saja nak berkongsi ngan korang tentang si amir ni..walaupun aku tak minat amir ni..tapi kadang-kadang kesian gak tengok dia kan...kalau wat lawak mesti die gelak sorang-sorang..bukannya orang gelak kat dia..tu tak pe lagi..time juri komen nampak sangat yang juri ni tak suka dia...

Sabar je lah ko amir...

So harap korang terhibur...!

Tak  sabar nak update entry baru..!

2 comments:

  1. nice entry hihiHI~~~~tddmka...xsangke tol tu maksud nyer...hahah~

    ReplyDelete
  2. tq2..penatmncari entry2 terbaik..hihi

    ReplyDelete