Saturday 26 March 2011

5 lagu malaysia yang aku tak suka

Ewah tajuk macam teettttt je kan hahaha! bukan ape sekali sekala aku nak bagitahu korang pasal bab-bab feveret ni boleh kan??? eh tak tak yg ni bukan pasal feveretlah...... ekceli banyak lagu yg aku tak suka tapi aku skip skip skip lalalala...... pastu pilih je lagu-lagu yg bile aku dengar je rase-rasa arghhhhh tutup radio sekarang menyampah betul huhuhuhu!.... pastu aku mesti akan cakaptak ada lagu lain ke nak pasang asyik lagu yang sama je...so borim tau..(kalau gitu ko wat radio sendiri ...tak pun ko jadi dj jer...haha)


Inilah lagu yg paling hampeh bila keluar kat radio.... kalau pasang kat shopping complex lagilah aku rasa cam nak lari keluar je pastu rasa nak hempuk je kepala DJ tu...(jujurnya aku..hukhuk) ...... Pleaselah lagu macam kanak-kanak riang tengah makan sugus...hihihi..... memang tak sesuai ok bile raja shuffle nyanyi lagu cam ni je... . tapi siyes bile aku dengar lagu ni memang aku akan bayangkan suasana burung-burung beterbangan bukit bukau langit membiru ala-ala suasana kampung gitu. huh tak rock langsung..... please komposer-komposer jangan nak cipta lagu camni lagi lagu twinkle-twinkle little star lagi erk.... (macamlah diorang bace apa yg aku tuli..hihihi)




Haaaa ni satu lagi bile aku dengar je si liyana ni nyanyi automatik rasa-rasa nak lompat riang ria hari raye je....sungguh kanak-kanak lagu dia ni...tol x???  budak 5 tahun lagi sedap nyanyi dari liyana ni tau uhhhh....(suka hati aku je kan...xpe2...just opinion je) orang jadi penyanyi nak jadi penyanyi jugak berlakon je dah cukup kan... Kalau nak menyanyi pun cuba cari lagu yang berkualiti bila orang dengar rasa nak dengar lagi...bukan dia ni rapat ngan si aizat..ok lah tu...lagu aizat semua best aku suka dengar....
"hey hey hey aku tak percaya cinta aku tak percaya kamu aku tak percaya hey hey hey" jom kita lompat kanak-kanak ribena..hehe




3) AMARAH-SITI NURHALIZA & KRIS DAYANTI

Lagu ni kalau aku dengar confirm aku akan tutup radio...aku tak akan fikir 2x lah...ni lah lagu siti yang paling tak berjenis..apa punya lagu lah...macam main reka je...asal cukup 1 album...adoyai..saba jelah kan...kalau korang tak percaya korang dengarlah...sebelum ni lagu-lagu mak iti ngan kriss ni bestlah kan..ntah kenapa makin lama lagu dorang macam hampeh je...ish2...nanti peminat lari baru tahu....kalau dulu selalu lagu ni main kat radio...sekarang ni dah tak ada dah..aku rasa DJ pun dah bosan.,..so dorang pun tak nak pasang dah..hukhukhuk



4) KAU BISU-ALYAH

Mesti ada sesetengah dari korang ni tak pernah dengar pun lagu alyah yang ni kan...sebenarnya ni lagu baru dia lah..memang kalau korang dengar mesti korang bom radio tu...haha...apa punya lagu lah si alyah nyanyi ni...1st aku dengar lagu ni...aku tak tahu nak cakap...sayang tol lah...lagu alayh sebelum-sebelum ni memang best lah..tapi silap dia nyanyi lagu ni..tak sedap langsung.....lain kali kalau nak pilih lagu pilihlah lagu yang betul-betul jangan tangkap muat je...sabar jelah..



5) BILA AKU SUDAH TIADA - HUJAN

Mesti ada sesetengah korang marah aku kan bila aku senaraikan lagu ni di antara lagu yang bad bagi aku...haha...sabar-sabar...nak wat camne aku memang tak suka lagu ni...kalau aku dengar lagu ni mesti aku rasa nak tidur je..lentok btul muzik dia ..haha...dahlah sore si noh ni macam nak tidur je..patutlah rambut dia macam tu..haha..agaknya masa dia nyanyi tu dia nak tidur..haha



So bagaimana pulak dengan anda?kalau ada meh lah share kat sini kan..haha...aku pun nak tahu gak lah..huhu

Harap-harap korang terhiburlah ye....

Semoga jumpa lagi...daaaa....

4 comments:

  1. aiyooo...ai rily love LJ n Hujan song's la miss yaa..ngeee~

    ReplyDelete
  2. huhu...hujan cme lgu ni je yg agk2 kureng...lj pun sme...hihi

    ReplyDelete
  3. hehe..xpo,len org len taste kan.?kan.?
    hehehe :)

    ReplyDelete
  4. aah...tol tu..xpe nti yaa duk ngn teh leh lah teh ajar yaa dgr lagu2 indie...hehe

    ReplyDelete