Friday, 18 March 2011

Pelikkkkk????

Aku ada satu tabiat yang sangat pelik (kalau kira-kira tabiat aku dengan aku ni memang di kira satu perkara yang pelik lah) aku suka tengok perempuan yang cantik...yang comei....yang cun dan seangkatanlah dengannya...Pelik kan...sepatutnya kalau kita sama-sama perempuan kita mesti jeles kan dengan perempuan yang kategori di atas...tapi tidak aku...aku sangat suka tengok dorang....selalunya aku akan kata...

"cantiknya perempuan tuh...comeinya dia....."bisik hatiku...

selalunya aku akan mengambil masa yang lama tuk tengok perempuan tu betul2....bila aku ah jumpa FB dorang ke...Blog dorang ke...mesti aku akan follow.....aku buka lah gambar-gambar dorang....hahaha

Cantik...comei...cun...ayu...merupakan perkara yang berbeza....orang yang aku suka tengok ni mempunyai kategori masing-masing...tapi mereka kecantikan tak boleh 2 in1...contohnya kalau dia cantik...dia tak comei...kalau dia comei dia tak cantik....jom kita layannnnnnn.....

1.Ni kategori cantik.....cuba tengok baik-baik....kecantikannya lebih menyerlah...kan2....suka tengok neelofa ni....cantiknya... (tak kan dapat jadi cantik macam dia...lalala....)




2.Ni pula kategori comeiii....(macam aku.....hahaha....penipuan semata-mata....)




3.Ni kategori ayu.....(Bukan nama dia ayu tau...haha.....) orang muka dia ayu ni macam bila kita tengok dia sopan jer.....hahaha....kalu tak caye....tengoklah....zaaaasssss....!!!



















So...itulah...kecantikan pada aku...huahuahua.....yang aku ni aku tak tak tahu...di kategorikan pada yang mana...kot-kot tak tersenarai dalam kategori-kategori di atas......korang jawablah....sekian....





Nantikan entry yang baru...sentiasa ada....



Thanks ye..!!!

No comments:

Post a Comment