Wednesday 16 March 2011

About me....


1: Aku di lahirkan pada tarikh 5hb.11.1988.....aku di lahirkan di Hosp.besar Kuantan.....tapi aku tak tahu pukul berapa...hehe..Aku merupakan anak kedua dari 5 adik beradik dan akulah yang paling cun sekali...(perasan...) kalau korang semua nak tahu aku ni lain sikit dari adik beradik aku yang lain....nak tahu kenapa....nanti aku tunjuk kan .... masa aku kecil2 dulu aku tersangatlah nakal...apa mainan laki main aku nak main..aku pernah masuk hutan kat kawasan taman yang aku duduk tu...aku main baling selipar...haha...aku g berenang dengan sepupu aku dalam kolam...aku main kejar-kajar sampai jatuh...habis luka kaki aku...aku g pancing ikan dalam longkang....haha...nakal kan aku...sampai mak dengan ayah aku bising sebab aku tak pernah duk diam kat rumah...haha...

2: Bab belajar pon aku paling lemah sekali kalau nak di banding kan dengan adik dan kakak aku...ini terbukti pada keputusan UPSR aku..haha...memang teruklah...( sian sekolah tu aku telah menyumbang pada kemerosotan  result sekolah tu..) Masuk sekolah menengah aku bersekolah di sekolah men.keb maran 1.....masa ni baru lah keinsafan mula datang...hahaha...masa ni aku dah tak nakal macam dulu...aku jadi budak paling nerd lah....aku suke buat hal aku sendiri....Macam-macam pengalaman aku time sek.men. paling teruk sekali masa aku form 5 aku and the geng gaduh besar dengan cikgu aku sendiri...nama cikgu tu cikgu Aizan....dengar-dengar die dah kawin...selamat pengantin baru cikgu...huahua agak-agaknya anak dah berapa dah....sampailah aku naik form 6 cikgu tu pulau aku...(sedih sangat...huahuahua) aku naik form 6 maknanya aku di kira pandai juga lah..haha....kalu korang nak tahu......

3: Masuk form 6 aku telah tergiler-gilerkan seorang jejaka idaman malaya....jeng-jeng...siapa itu...huhu.....IRWANSYAH...haha...penuh atas meja aku gambar dia...kira dia ni idola aku lah....aku memang suka dia sbb dia hensemmmm sangat-sangat..hahaha....sampai aku nak cari pakwe pun muka macam dia...tapi ada ke???????  tak pe..aku tekad nak cari irwansyah aku kalau aku dapat masuk u.... :-)   

4: Alhamdulillah berkat usaha aku...aku berjaya menjejak kaki ke menara gading.....nak tahu u mane telah menjadi pilihan hati aku.....UUM lah...haha...sebenarnye uum ni bukan u pilihan aku...tapi tak pelah memandang keputusan STPM yang aku dapat tak lah cemerlang sangat...aku ikut kan je pilihan yang telah di tetapkan oleh cikgu aku...(thanks cikgu Sabi).....nak tau apa kisah selanjutnya aku di UUM....hah...aku gembira atau sedih...siapa yg aku jumpe....tunggu lah sambungannya..... :-)


5: Ini di antara koleksi gambar-gambar sal entry aku kat atas tuh...gambar di bawah ni....gambar hospital kuantan...sekolah men...dan irwansyah....so gojessss.....layannnnn.....
















1 comment: