Saturday, 19 March 2011

|| part 2 : Nak tau ??? ||

Jom kita menimba ilmu part 2...entry sebelum ini...saya telah menberi tahu anda semua tentang 15 laluan yang paling bahaya....so,mesti krang baru tahu kan.....mesti korang pun takut nak lalu kan...haha....so, kali ni saya nak bagi tahu korang semua 5 jambatan yang paling menggerunkan di dunia ni...jom sama-sama kita layannnnnn.....

1 : Crazy Curves: Langkawi Sky Bridge, Kedah, Malaysia






Tengok...Malaysia pun tersenarai...yang first plak tuh....so...hati-hatilah korang kalau ke sini....haha...sebenarnya  saya pun tak pernah sampai sana lagi....so...kita patut bangga jadi rakyat Malaysia...hahaha...saya bangga...korang plak????

2 : Forest Gulp: Capilano Suspension Bridge, North Vancouver, British Columbia 







Macam cam jambatan gantung je kan....nampak macam lagi bahaya je dari jambatan kat langkawi tadi...ish2...kalau runtuh ni....tiada harapan...

3 : Cope-on-a-Rope: Carrick-a-Rede Rope Bridge, Antrim, North Ireland





4 : Terrifying Trift: Trift Bridge, Gadmen, Switzerland




Dasyat lah jambatan ni...kalau upah seratus pun belum tentu saya lalu...nampak memamg dangerous tol...

5 : Royal Flushed: Royal Gorge Bridge, Canon City, Colorado




So...macam mana anak-anak murid semua....haha....Hari ini kita belajar apa ye anak-anak murid sekalian...hehe.....

Semoga kamu semua terhibur....

See you all and always follow my blog okkk..... 

No comments:

Post a Comment