Friday, 18 March 2011

Suka 8 ~~

Kali ni aku tak nak berceloteh panjang-panjang....8 perkara yang aku suka buat dalam hidup aku....kenapa 8...haaaaaahhh.....tu dia....sebab hanya 8 perkara ni yang aku suka buat..haha....jom kita layannnnnnn......

1.Makeup. Aku memang suka makeup.. (walaupun aku tak pandai makeup...haha)  bagi aku...kalau tak makeup aku akan rasa macam ada kekurangan je...(sedar diri tak cantik sebenarnya..hahahaha) bagi diri aku...aku tak bolih hidup tanpa makeup...huahuahua.....




Antara koleksi makeup yang aku ada....ada sapa-sapa nak pinjam...haha...register dulu ye...


2.Fesyen.Ada apa dengan fesyen sebenarnya???....fesyen ni dari erti kata yang mudah...gaya,penampilan kita...dari penampilan kita orang boleh mentafsir diri kita ni cam ne....kalu boleh be your self....jangan suka meniru gaya orang lain...tapi aku lebih suka diri aku dengan berskaf...hahaha

Fesyen yang cam ne yang aku suka...aku lebih senang fesyen yang simple-simple je...aku lebih suke pakai thirt...tapi depend atas tempat jugaklah........kui3.....zaaaaassssss.........



ni contoh fesyen yang aku simple....simple and nice....look her......


3: Ni kira slah satu dari hobi aku sebenarnya....if i hang out with my friend...wajib ke tempat ini....nak tahu kat mana...jommmm....layannn......



kalau tak dapat meyumbang kan suara aku yang dah memang sumbang ni...rasa tak perfect jer...hahaha



4.Ni kira salah satu hobi aku juga lah....selalu lepas aku dah melalak tadi...aku akan main bowling....best wooo.....walaupun selalu masuk longkang.




Harap maaf...gambar aku tak dapat upload...tak tahu kenapa...huhu


5. Betul cakap orang tua-tua...kalau ada taik lalat kat kaki mesti kita suka berjalan...patut lah aku kuat berjalan...pantang cuti je mesti aku nak kuar...g lah mana-mana asalkan aku boleh kuar...hahaha...selagi ada duit selagi tu aku akan habiskan...(bahaya kan..haha...) aku teringin nak pergi...cuba teka....jom kita layannnnnnnn..................



Cuba teka kat mana nih....ni lah bali teringin sangat-sangat nak g sini...tapi kapan ya......




cantik kan tempat ni...mengelip-ngelip.....bercahaya...bestnya kalau dapat g sini...ni lah los angeles





Yang ni sudah semestinya....tempat wajib yang harus aku g suatu hari nanti...doakan ye...


6.Berangan itu perlu.....tol tak??? bagi aku bila aku berangan ia boleh bawa aku ke dunia fantasi...(cewaaahhhh....) jadi teruskan berangan ye....




7: Orang kata jogging ni dapat menyihatkan badan ....memberi stamina pada kita....dulu memang aku benci degar perkataan jogging...sekarang ni...aku obses dengan jogging...nak tahu tak kenapa....sebab badan aku semakin naik...haha



8: Benda ni wajib aku buat.....solat.....bukan aku sahaja tapi semua orang islam dalam dunia ni.....





Itu sahaja untuk hari ini....semoga kamu semua terhibur..

sekian...harap maklum..!!!

No comments:

Post a Comment